Monday 11 June 2012

Plat Number WWW1 Bernilai RM520,000 Milik Proton Satrio Neo. PATRIOTIK?


No Plate WWW1 Plat Number WWW1 Bernilai RM520,000 Milik Proton Satrio Neo. PATRIOTIK?
Selepas kecohnya pemilikan plat number WWW1 yang menjadi milik Sultan Johor (Sultan Ibrahim) sudah kedengaran hasrat Sultan Johor mahu menggunapakai plat number WWW1 untuk salah sebuah kereta nasional yang dimilikinya ketika ini dan daripada banyak koleksi kereta mewah yang dimiliki Sultan Johor, hari ini sah plat number WWW1 yang bernilai RM520,0000 menjadi milik Proton Satria Neo.

Lagi Gambar Proton Satrio Neo : Plate Number WWW1 (Sultan Johor – Sultan Ibrahim)

Proton Satria Neo Sultan Ibrahim Plat Number WWW1 Bernilai RM520,000 Milik Proton Satrio Neo. PATRIOTIK?
Sultan Johor WWW1 Plat Number WWW1 Bernilai RM520,000 Milik Proton Satrio Neo. PATRIOTIK?
Sultan Johor, Sultan Johor sememangnya memiliki banyak koleksi kereta mewahseperti Bugatti Veyron, Lamborgini Murciélago LP 640, Lamborgini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce, The Real Holden Supercharged (Gold), Chevy Camaro SS 2011, Ford F650 SuperTruck, The Real Holden Supercharged (White), Chrysler 300 Limo. Yang ini, hanya sebahagian kecil sahaja yang kami sebutkan.
Adakah plate number WWW1 akan terus digunapakai pada Proton Satria Neo tersebut atau……………..akan ditukarkan kepada model terbaru kereta mewah Sultan Ibrahim yang lain kelak? Hanya Sultan Ibrahim yang lebih tahu “apa yang terbaik” untuk menggunapakai bagi pelaburan yang telah dikeluarkan bagi pembelian plat number WWW1 yang bernilai RM520,000 ini. Sama-sama kita nantikan……
P/S : Persoalannya sekarang ini, sesuai lagikah terma yang digunapakai oleh akhbar Mingguan Malaysia yang menggangkat terma PATRIOTIK jika mana-mana kalangan rakyat Malaysia yang menggunapakai kereta keluaran Proton sekarang ini?
PP/S : Adakah kalangan yang memilih untuk memakai kereta import menunjukkan rakyat Malaysia kurang patriotik? Sesaui lagikah penanda aras yang sebegini rupa?

No comments:

Post a Comment