Sunday 18 November 2012

Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?



Zalora Shoes Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Zalora Malaysia boleh dikatakan satu jenama yang semakin meningkat di Malaysia. Iklan Zalora Malaysia ada sahaja bersepah-sepah bukan sahaja di Intenret malahan di televisyen dan corong-corong radio. Kalau dilihat daripada cara pemasaran & promosi mereka, nampak mereka begitu bersungguh-sungguh & serius untuk menjual dan menyakinkan kalangan pembeli tegar online shopping fashion di Malaysia.
Zalora Malaysia dikendalikan satu syarikat yang bernama, Rocket Internet. Sebenarnya adalah banyak lagi produk & perkhidmatan lain (hartanah Internet) yang ditawarkan mereka.
Zalora Online Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Zalora Fashion Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Facebook Zalora Malaysia : www.facebook.com/ZaloraMalaysia
Twitter Zalora Malaysia : www.twitter.com/ZaloraMalaysia
Malangnya banyak rungutan demi rungutan yang diterima oleh kalangan pelanggan yang mengatakan Zalora Malaysia ini penipu. Di mana kebenarannya?

Online Fashion “Zalora Malaysia” Penipu? Review Pelanggan  Mereka?

Kalangan pelanggan yang merasakan mereka kena tipu semasa membeli-belah di portal ini…..beberapa komen beberapa pelanggan mereka kami kongsikan di sini.
Zalora Malaysia Penipu Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Zalora Penipu Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Zalora facebook Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Review Zalora Malaysia Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Zalora Tipu Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?
Zalora My Review Zalora Malaysia (Zalora.com.my) SCAM & Penipu? Review Anda?

Pengalaman Anda di Zalora Malaysia? 

Sepatutnya apabila mahu menjalankan perniagaan di Internet pada skala besar begini, persediaan harus dilakukan secukupnya. Walaubagaimanapun, kami tidak rasakan pelanggan terutamanya daripada Malaysia terlalu kejam sehingga menuduh perkhidmatan yang disediakan terlalu teruk apabila hanya satu, dua masalah kecil yang timbul. Kami tidak rasakan mereka begitu. Sebenarnya, peluang dan ruang telah diberikan, apatah lagi mengenangkan perkhidmatan daripada Zalora Malaysia(www.zalora.com.my) masih lagi baru walaupun rekod syarikat Rocket Internet dilihat sudah melepasi tempoh “matang”. Tetapi….
Tetapi apabila masalah yang sama terjadi berulang kali, dan reaksi balas daripada pihak penyedia perkhidmatan akan mengecewakan ramai pihak saranan kami strukturkan smeula perkhdimatan kami. Semak kelamahan anda selama ini. Kemudian, apabila benar-benar bersedia barulah buka semula perkhidmatan kepada umum.
Tiada gunanya membelanjakan sejumlah besar dana untuk tujuan promosi & pemasaran sehingga berjaya menarik trafik & pengunjung beribu-ribu sekaligus ke portal anda tetapi dalam pada masa yang sama anda sebenarnya tidak mampu menangani perminataan yang besar yang datang sekaligus.
P/S : Ada kalangan pengunjung Berita Semasa yang mempunyai pengalaman membeli belah di laman Zalora Malaysia(www.zalora.com.my)? Kena tipu @ satu pembelian yang bagus di sana? Kongsikan pengalaman anda di sini…

No comments:

Post a Comment